DVD Turopolje

08.12.2011., četvrtak

POMOZIMO OBITELJI KANCELJAK !

Požar koji se dogodio u Turopolju, u Radničkoj ulici br. 7, u potpunosti je uništio jedan stan, a na drugom je izgorio dio krova.Obitelj kanceljak je bez svega što su imali. Lokalna Turopoljska udruga mladih, Dobrovoljno vatrogasno društvo Turopolje, turopoljci, ali i stanovnici okolnih mjesta, odmah su se uključili u akciju.Isti dan vatrogasci su privremeno sanirali krov, a već drugi dan udruga TUM, DVD i ostali organizirali su akciju prikupljanja stvari i novaca potrebnih za normalan život obitelji Kanceljak.

Akcija se nastavlja:

Svi oni koji bi htjeli pomoći, a do sada nisu znali ili nisu stigli, mogu doći u PETAK od 19:00 sati ili u NEDJELJU od 17:00 sati, u prostorije TUM-a (društveni dom Turopolje, Proleterska bb).

Prije svega jedno veliko HVALA svima koji su pomigli obitelji Kanceljak i olakšali im ove teške dane !

Obitelj Kanceljak bi bila jako zahvalna na bilo kakvom starijem ispravnom frižderu (da im se ne pokvari hrana koju su takodjerdobili od dobrih ljudi) ili ako netko ima stariju perilicu rublja koja je ispravna, a ne treba im, eto neka ju poklone ovoj obitelji,jer njoj je itekako potrebna.


Kuća izgorjela, ali na sreću nitko nije ozlijeđen.

Mario Kanceljak (31) iz Turopolja pored Velike Gorice spavao je u svojoj 40 kvadrata velikoj kući kad je oko 1:35 sati izbio požar i odnio mu sve za što je godinama radio. Nasreću nitko nije ozlijeđen.

- Čuo sam nekakvo pucketanje, a onda se odjednom zapalila greda. Vatra se brzo proširila. Jedva sam uspio pobjeći iz kuće - rekao je Mario.

Mario je u pomoć pozvao svoja dva brata koji su jedino uspjeli spasiti stol i kompjuter.

- Upravo sam uredio cijelu kuću. Posudio sam novce od prijatelja i obitelji kako bi sve doveo na mjesta, a onda mi se ovo desilo. Sad ne znam što ću. Posla nemam, samo ponekad radim na farmi svinja - priča Mario.

Njegov otac Franjo Kanceljak (64) spavao je u kućici pored. Sinovi su ga jedva uspjeli probuditi i izvesti iz kuće.

- Prije dva mjeseca izišao sam iz bolnice i sad moram svaki dan piti po šaku tableta. Jučer sam tako popio svoje tablete i otišao spavati. Odjednom sam osjetio kako me netko trese i viče na mene. Kad sam došao k sebi imao sam što i vidjeti. Kuća mog sina je potpuno izgorjela. - objašnjava Franjo.

Još se ne zna što je izazvalo požar, ali se sumnja na električne instalacije













(izvor: 24 sata)

.
- 14:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

LINKOVI

VIŠE O NAMA

FOTO